Hız Kontrollü Sürücü Sistemlerine Entegre İçten Dişli Üniteler

👤Bucher Hydraulics
Servo valfli sistemlerle karşılaştırılması QXM Kapalı Çevrim Devreler • QXM içten dişli motor Açık Çevrim Devreler • Servo veya oransal valfler • Değişken deplasmanlı pompa QXM serisi çoklu-kadran çalışma prensibi QXM serisi ile 2 kadranlı çalışma prensibi Enerji depolaması için pompa/motor fonksiyonu. Çift yönlü bir basınç çıkışı veya tek yönlü iki basınç çıkışı şeklindedir. QXM serisi ile 4 kadranlı çalışma prensibi Dişli ünite her iki yönde hem pompa hem de motor olarak çalışır. QX serisi teknik verileri Enerji verimliliği - Yön kontrol valflerinin yarattığı yüksek ³p’lerin ortadan kaldırılarak enerji tüketiminde azalma - Basit enerji geri kazanımı • Hidrolik akümülatörün şarj edilmesi • Elektrik baterilerin şarj edilmesi Enerji tasarrufu Çok sessiz çalışma özelliği Çalışma ömrü Servo valflere gerek kalmaması Servo valfler aşağıdaki nedenlerden dolayı gereğinden fazla enerjiye ihtiyaç duyar; • Kontrol sürgüsünün oluşturduğu yüksek ³p • Pilot kısmı için yağ tüketimi Ayrıca diğer dezavantajları; • Pahalı olması • Çok temiz yağ gereksinimi • Devreye alma ve servis işleminin karmaşıklığı Soğutma devresine gerek kalmaması Çok basitleştirilmiş devreler, maliyet tasarrufu Tasarruf sağlar • Malzemeden • Kurulum ve devreye almadaki iş gücünden Bozulma riskini azaltır ve makinenin durma süresini ortadan kaldırır • Daha az valf • Daha az hortum • Daha az boru • Daha az bağlantı elemanı • Ve daha azı ile yüksek performans